Referenssit

Toimimme matkailumarkkinoinnin, tiedolla johtamisen, digitaalisen myynnin, matkailun strategioiden ja matkailun digitaalisen toimintaympäristön kehitystehtävien parissa.

Digitaaliseen matkailumarkkinoinnin kokonaisuuteemme kuuluu jatkuva tuloksellinen digimarkkinoinnin toteuttaminen asiakkaillemme, hyödyntäen uusimpia markkinointikanavia ja analytiikkaa sekä muuta saatavilla olevaa tietoa. Toiminnan strateginen suunnittelu antaa vahvan pohjan menestyvään markkinointiin ja liiketoimintaan. Olemme mukana myös monissa koko matkailualaa kehittävissä yhteistöissä kumppanina, kouluttajana tai muussa asiantuntijan roolissa.

Asiakkaamme ovat erilaisia matkailun alueorganisaatioita, matkailualan yrityksiä ja asiantuntijatahoja, esimerkiksi: Business Finland -Visit Finland, Helsingin kaupunki, Visit Jyväskylä, Visit Turku, Visit Naantali, Pyhän ja Luoston matkailualueet, Jyväskylän kaupunginteatteri, Himos-Jämsän seutu, Päijänne-Risteilyt Hilden ja lukuisia muita matkailutoimijoita ja  destinaatioita.

Tutustu referensseihimme!  Jos haluat lisätietoja, ota meihin yhteyttä.

Go Arctic liiketoiminnan tiekartta 2022

FlowHousen ja Go Arcticin yhteistyön tavoitteena oli kirkastaa yhtiön liiketoimintamallia muuttuneessa toimintaympäristössä.

Lue case

Himos-Jämsä matkailustrategia 2022

Himos-Jämsän matkailustrategia laadittiin tiiviissä yhteistyössä laajan toimijajoukon kesken syksyn 2021 ja alkuvuoden 2022 aikana.

Lue case

Natura Viva markkinoinnin kumppanuus

Olemme tehneet Natura Vivan kanssa digitaalisen markkinoinnin yhteistyötä vuodesta 2020 saakka.

Lue case

Bookingpoint

Markkinointiyhteistyön tavoitteena oli toteuttaa bookingpoint.fi digitaalisen löydettävyyden ja markkinoinnin lanseerauskampanja ohjaten uudelle varaussivustolle ja palveluntuottajien tuotteisiin.

Lue case

Lakeland Booking

Yhteistyön tavoitteena oli toteuttaa Vetovoimaa Keitele-Päijänne matkailuun -hankkeen digitaalisen löydettävyyden ja markkinoinnin toimintasuunnitelma sekä konkreettisia markkinoinnin toimenpiteitä.

Lue case

Visit Finland

Visit Finlandin visiona on kehittää Suomesta älykäs matkakohde, joka tarjoaa matkailijalle sujuvimman asiakaspolun matkan haaveilusta matkalle saakka. FlowHouse toimii tässä tavoitteessa Visit Finlandin asiantuntijakumppanina Digipilottiohjelman kautta.

Lue case

Helsingin kaupunki

FlowHouse on toiminut kumppanina Helsingin kaupungille ja Helsinki Marketingille matkailualueen tiedolla johtamiseen liittyvissä asiantuntijatöissä. Asiantuntijatyön tavoitteena oli tuottaa Helsingin kaupungille ja kumppanitahoille lisäymmärrystä matkailudestinaation tiedolla johtamisen periaatteisiin, mittareihin ja toiminnan resursointiin liittyen.

Lue case

Visit Turku

Visit Turku toimii edelläkävijänä ja suunnannäyttäjänä alueen yrityksille digitaalisten ratkaisujen hyödyntämisessä ja liiketoiminnan vastuullisessa kasvattamisessa. 

Lue case

Himos-Jämsä markkinoinnin kumppanuus

Himos-Jämsä yhteistyön tavoitteena oli kasvattaa matkailualueen tunnettuutta valituissa kohderyhmissä ja ohjata asiakasta eteenpäin ostopolulla. Yhteistyötä tehtiin 22 alueen yrityksen ja palveluntuottajan kanssa.

Lue case

Pyhä-Luosto Matkailuyhdistys ry

Facebook-kampanjan tavoitteena tuoda esille Luoston matkailualueen ainutlaatuista tarjontaa ja kasvattaa verkkosivuvierailuja sekä asiakasrekisteriä.

Lue case

Visit Jyväskylä

Jyväskylän seudun matkailu koordinoi ja toteuttaa Jyväskylän seudun matkailumarkkinoinnin toimenpiteitä. Olemme toteuttaneet alueen matkailumarkkinointia sosiaalisessa mediassa mm. Facebook-kampanjoina sekä -mainontana eri kohderyhmille sekä kehittämässä matkailumarkkinoinnin digitaalista näkyvyyttä.

Lue case

Visit Naantali

FlowHouse on toiminut Visit Naantalin matkailumarkkinointikumppanina vuodesta 2018 alkaen. Yhteistyö on sisältänyt pitkäaikaista brändikampanjointia, markkinointikampanjoiden suunnittelua ja toteutusta valituille kohderyhmille, sisällöntuotantoa sekä hakukoneoptimoinnissa avustamista.

Lue case

Pyhäjoen matkailusuunnitelma

Pyhäjoen matkailusuunnitelmaa tuotettiin FlowHousen asiantuntijatyönä yhdessä kunnan, alueen matkailu- ja vapaa-ajan palvelutoimijoiden, asukkaiden ja kunnanhallituksen kanssa. Työmuotoina olivat erilaiset työpajat, verkkokyselyt, henkilökohtaiset haastattelutapaamiset sekä FlowHousen matkailun asiantuntijaosaaminen. Osana työn toteutusta haastateltiin myös Hanhikivi -projektin keskeiset toimijat kuten Fennovoima, Rostom, Titan2 ja Forenom.

Lue case

House of Lapland kuntamarkkinointi

Yhteistyön tavoitteena oli tukea House of Laplandin viestinnän tavoitteita: Lappi näkyy, kuuluu ja kiinnostaa – matkakohteena, asuinpaikkana, kuvauspaikkana sekä arktisena bisnesympäristönä.

Lue case

Digi & Game Center

FlowHouse on toiminut Digi & Game Centerin asiantuntijakumppanina viestinnän kehittämisessä, brändityön rakentamisessa sekä digimarkkinoinin suunnittelemisessa ja toteuttamisessa aina Digi & Game Centerin suunnittelusta sen avaamiseen asti.

Lue case

Laukaan yritysryhmähanke

Varjolan tilan matkailu, Revontuli Golf ja Houseboat käynnistivät vuonna 2018 yhteistyössä FlowHousen kanssa yhteisen yritysryhmähankkeen, jonka tavoitteena on ollut rakentaa menestyksellinen kansainvälisen myynnin palvelukonsepti ja siihen liittyvä toimintamalli.

Lue case

Päijänne-Risteilyt Hilden

Päijänne-Risteilyt Hilden Oy:llä on pitkät perinteet laivaliikenteessä Päijänteen suurella vesistöalueella. Olemme toimineet Päijänne-Risteilyt Hilden Oy:n digitaalisen markkinoinnin kumppanina kehittäen verkkonäkyvyyttä, löydettävyyttä, sosiaalisen median läsnäoloa sekä toteuttaen useita digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä.

Lue case

Jämsek sijoittumispalveluiden markkinointi

Sijoittumispalveluiden osalta toteutettiin alkuvuodesta 2016 digitaalisen palvelun konseptointityö, jonka pohjalta tehtiin Invest in Jämsä verkkosivusto. (Sivustosta vastasi Trimedia Oy). Konseptityötä seurasi sisältöstrategia ja markkinoinnin yhteistyö 2017-2018.

Lue case

Laukaan yritysryhmähanke

Varjolan tilan matkailu, Revontuli Golf ja Houseboat käynnistivät vuonna 2018 yhteistyössä FlowHousen kanssa yhteisen yritysryhmähankkeen, jonka tavoitteena on ollut rakentaa menestyksellinen kansainvälisen myynnin palvelukonsepti ja siihen liittyvä toimintamalli.

Lue case
Tilaa matkailumarkkinoinnin uusimmat jutut sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä