Tuloksellinen digimarkkinointi arktisen matkailun menestykseen
Toimimme Snowhotel Familyn digitaalisen matkailumarkkinoinnin ja kehittämisen kumppanina.
Onnistumisia ja konkreettisia tuloksia ympäri Suomen. Tutustu töihimme.
Toimimme Snowhotel Familyn digitaalisen matkailumarkkinoinnin ja kehittämisen kumppanina.
Toimimme Visit Espoon asiantuntijakumppanina Kestävää nostetta matkailuyrityksiin -hankkeen toimenpiteissä, joissa kasvatimme alueen matkailuyritysten tiedolla johtamisen toimintatapoja ja osaamista.
Toimimme Kotkan-Haminan seudun matkailuyrityksille suunnatun digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kasvuohjelman yhteistyökumppanina.
Tuotimme goSaimaan käyttöön digitiekartan, jonka tarkoituksena on edistää Etelä-Karjalan matkailun kehittymistä.
Matkailutuotteiden muotoilua digitaalisiin myyntikanaviin.
Toteutimme Kolin Matkailu Oy:n digitaalisen myyntimallin määrittelytyön.
Juvan kunnan ja paikallisten matkailuyritysten yritysryhmähankkeen kautta saimme olla mukana kehittämässä alueen matkailumarkkinoinnin osaamista valmennuskokonaisuudella.
Visit Jyväskylä Regionille olemme olleet kumppanina niin matkailumarkkinoinnissa, strategisessa kehittämisessä kuin osaamisen lisäämisessä.
Pitkäjänteistä yhteistyötä digisiirtymän toteuttamisessa Päijänne-Risteilyt Hildenin kanssa.
Kuntamarkkinoinnin SM-kultaa voittanut Sound of Lapland -kampanjakokonaisuus herätti kiinnostusta Lapin kesää kohtaan Carly Rae Jepsenin johdolla.
Olemme olleet Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen digitaalisen markkinoinnin kumppani vuodesta 2021 lähtien.
Olemme tehneet Natura Vivan kanssa digitaalisen markkinoinnin yhteistyötä vuodesta 2020 saakka.
Olemme toimineet Pyhä-Luosto Matkailuyhdistys Ry:n markkinointikumppanina vuodesta 2016.
Visit Rovaniemen kanssa olemme toteuttaneet useita digitaalisen matkailumarkkinoinnin toimenpiteitä vuodesta 2019.
Metsähallituksen kanssa toteuttamamme yhteistyön tavoitteena oli luoda Nuuksion ja Saaristomeren kansallispuistojen vastuullisen matkailun kehittämisohjelmat.
Himos-Jämsän matkailustrategia vuosille 2022–2026.
Työn tavoitteena oli konseptoida ja laatia toteutusmalli digitaalisesta yhteistyöalustasta.
Yhteistyön tavoitteena oli laatia konkreettinen ja käytännönläheinen tiedolla johtamisen toimintasuunnitelma koko verkoston käyttöön.
Työn tavoitteena oli kasvattaa yrityksen ymmärrystä tiedolla johtamisen periaatteisiin ja toimintamalleihin.
FlowHousen asiantuntijat apunasi
Hienoa että olet kiinnostunut palveluistamme. Kerron mielelläni lisää ratkaisuista sekä tavastamme toimia matkakohteesi tai matkailuyrityksesi toiminnan kehittämisessä.
Voit olla yhteydessä matalalla kynnyksellä, joten laita viestiä tai soita niin jutellaan lisää.
Sanna Tarssanen
Toimitusjohtaja