Referenssit
Onnistumisia ja konkreettisia tuloksia ympäri Suomen. Tutustu töihimme.


Kestävää nostetta matkailuyrityksiin
Matkailutuotteiden muotoilua digitaalisiin myyntikanaviin.

Kolin matkailun digitaalinen myynti
Toteutimme Kolin Matkailu Oy:n digitaalisen myyntimallin määrittelytyön.

Yritysryhmälle ymmärrystä markkinoinnista
Juvan kunnan ja paikallisten matkailuyritysten yritysryhmähankkeen kautta saimme olla mukana kehittämässä alueen matkailumarkkinoinnin osaamista valmennuskokonaisuudella.

Ainutlaatuinen Keski-Suomi näkyy ja kehittyy
Visit Jyväskylä Regionille olemme olleet kumppanina niin matkailumarkkinoinnissa, strategisessa kehittämisessä kuin osaamisen lisäämisessä.

Päijänne-risteilyt näkyviksi verkossa
Pitkäjänteistä yhteistyötä digisiirtymän toteuttamisessa Päijänne-Risteilyt Hildenin kanssa.

Sound of Lapland – Lapin kesälle näkyvyyttä äänen avulla
Kuntamarkkinoinnin SM-kultaa voittanut Sound of Lapland -kampanjakokonaisuus herätti kiinnostusta Lapin kesää kohtaan Carly Rae Jepsenin johdolla.

Uudenmaan ulkoilukohteet tunnetuiksi
Olemme olleet Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen digitaalisen markkinoinnin kumppani vuodesta 2021 lähtien.

Luontomatkailun verkkokauppamyynti kasvuun
Olemme tehneet Natura Vivan kanssa digitaalisen markkinoinnin yhteistyötä vuodesta 2020 saakka.

Vetovoimaa Pyhä-Luoston alueelle digitaalisella markkinoinnilla
Olemme toimineet Pyhä-Luosto Matkailuyhdistys Ry:n markkinointikumppanina vuodesta 2016.

Ympärivuotisesti näkyvä Rovaniemi
Visit Rovaniemen kanssa olemme toteuttaneet useita digitaalisen matkailumarkkinoinnin toimenpiteitä vuodesta 2019.

Kansallispuistojen vastuullisen matkailun kehittäminen
Metsähallituksen kanssa toteuttamamme yhteistyön tavoitteena oli luoda Nuuksion ja Saaristomeren kansallispuistojen vastuullisen matkailun kehittämisohjelmat.

Himos-Jämsä on elinvoimaa, hyvinvointia ja elämyksiä vuoden jokaisena päivänä
Himos-Jämsän matkailustrategia vuosille 2022–2026.

Tiedolla johdettu Ruka-Kuusamo
Työn tavoitteena oli konseptoida ja laatia toteutusmalli digitaalisesta yhteistyöalustasta.

Arktisen meri- ja rannikkoalueen matkailuverkoston tiedolla johtaminen
Yhteistyön tavoitteena oli laatia konkreettinen ja käytännönläheinen tiedolla johtamisen toimintasuunnitelma koko verkoston käyttöön.

Markkinoinnin ja myynnin vaikuttavuuden kehittäminen matkailuyrityksessä
Työn tavoitteena oli kasvattaa yrityksen ymmärrystä tiedolla johtamisen periaatteisiin ja toimintamalleihin.
FlowHousen asiantuntijat apunasi
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä niin jutellaan.
Hienoa että olet kiinnostunut palveluistamme. Kerron mielelläni lisää ratkaisuista sekä tavastamme toimia matkakohteesi tai matkailuyrityksesi toiminnan kehittämisessä.
Voit olla yhteydessä matalalla kynnyksellä, joten laita viestiä tai soita niin jutellaan lisää.
Jouni Kärkkäinen
Toimitusjohtaja, partner