Kestävää nostetta matkailuyrityksiin
Matkailutuotteiden muotoilua digitaalisiin myyntikanaviin.
Matkailutuotteiden muotoilua digitaalisiin myyntikanaviin.
Kestävää nostetta matkailuyrityksiin: Etelä-Suomi -hankkeen yhtenä toimenpiteenä oli toteuttaa uusien matkailutuotteiden kehittämiseen ja muotoiluun sekä kohdemarkkinatiedon kartoittamiseen liittyviä toimenpiteitä Espoon, Helsingin ja Turun alueen matkailuyrityksille.
Toteutettiin matkailuyritysten tuotekehitykseen ja digitaalisesti ostettavissa olevan tuotetarjonnan muotoiluun sekä sen tueksi seuraavia toimenpiteitä:
5
40
55
Osallistuville yrityksille sekä kehitettiin uusia että päivitettiin olemassaolevia tuotteita digitaaliseen myyntiin sopiviksi. Tuotteet muotoiltiin nykypäivän asiakkaiden tarpeiden mukaisiksi, ja asetettiin mittarit tulosten seuraamiseen.