Aloitusmaksu sisältää aloituspalaverin, markkinointisuunnitelman, avainsana-analyysin sekä markkinoinnin mittareiden asettamisen.
Lisäkohderyhmät +300 €/kk.
Hinta ei sisällä mediakuluja.
Unelmista pysyviä muistijälkiä
Ohjaamme kohderyhmäsi inspiraatiosta ostoon, löytämään tuotteesi ja palvelusi. Tulosten teossa auttavat näkemyksemme matkailualasta sekä digitaalisten työkalujen ja alustojen hyödyntäminen.
Kohderyhmien tavoittaminen ei ole koskaan ollut niin helppoa kuin nyt.
Digitaalisessa maailmassa matkailumarkkinoinnin työkalut kohderyhmien tavoittamiseen ovat kaikkien saatavilla – mutta usein pirstaloituneena usealle eri alustalle, ja jatkuvan muutoksen alla. Tehokkaan markkinointikokonaisuuden rakentaminen, seuranta, ja ohjaus ovat monisäikeisiä kokonaisuuksia, jotka vaativat jatkuvaa tietotaidon ylläpitoa – joten kohderyhmien tavoittaminen voi joskus tuntua myös vaikeammalta kuin koskaan ennen.
Valtaosa matkustavista ihmisistä tekee ostopäätöksensä verkossa. Alan yrityksille oikea-aikainen näkyvyys on elinehto jotta päästään osaksi harkintaprosessia. Oikein käytettynä digitaalisen markkinoinnin työkalut voivat tuoda valtavan kilpailuedun.
Kiinnostuitko? Valitse jokin allaolevista palvelupaketeista tai ota yhteyttä niin katsotaan miten voisimme auttaa juuri sinua.
300 €
/ kk + aloitusmaksu alk. 800 €
Aloitusmaksu sisältää aloituspalaverin, markkinointisuunnitelman, avainsana-analyysin sekä markkinoinnin mittareiden asettamisen.
Lisäkohderyhmät +300 €/kk.
Hinta ei sisällä mediakuluja.
350 €
/ kk + aloitusmaksu alk. 800 €
Aloitusmaksu sisältää aloituspalaverin, kanavavalinnat (Meta), markkinointisuunnitelman sekä markkinoinnin mittareiden asettamisen.
Lisäkohderyhmät +350 €/kk.
Hinta ei sisällä mediakuluja.
1900 €
/ kartoitus
Matkailuyrityksen digitaalisten kanavien nykytilan kartoitus eli tuttavallisemmin auditointi on kokonaisuus, jossa kootaan yhteen tärkeimmät havainnot sekä kehityskohteet digitaalisten kanavien (verkkosivut, some-kanavat, kolmansien osapuolien sisältöpalvelut, kauppapaikat) käytettävyyden, löydettävyyden, digitaalisen asiakaspolun sekä markkinoinnin ja myynnin edistämiseksi.
Kartoituksen tuloksena syntyy kokonaiskuva nykytilanteesta sekä ratkaisuja, suosituksia ja uusia toimintatapoja, joiden avulla matkailuyritys pystyy paremmin vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin joko tiedonhaussa tai ostotilanteessa.
Kysy lisää
sinua kiinnostavista palveluista!
Räätälöidyssä paketissa määrittelemme asiakkaan kanssa yhdessä tarpeet digitaaliselle markkinoinnille sisältäen mm. kanava- ja kohderyhmävalinnat. Räätälöity paketti voi sisältää Google- ja somemainontaa tarpeen mukaan.
FlowHousen asiantuntijat apunasi
Matkailumarkkinoinnin kolmen kova auttaa sinua tavoittamaan kohderyhmäsi digitaalisessa maailmassa. Markkinointitiimimme koostuu matkailumarkkinointiin erikoistuneista asiantuntijoista, joilta sujuu niin strateginen suunnittelu, sisällöntuotanto kuin tekniset toimenpiteet.
Eveliinan kohderyhmätuntemuksesta, matkailuliiketoiminnan ymmärryksestä ja matkailumarkkinoinnin osaamisesta on paljon apua tuloksekkaan markkinoinnin tekemisessä. Saara toimii web-analyytikkona, joka huolehtii aina mainonnan toimivuudesta ja mitattavuudesta. Hän seuraa analytiikkaa tarkalla silmällä ja tekee optimointia mainonnan tehokkuuden varmistamiseksi. Mikan valokuvaharrastuksen kautta visuaalinen silmä osuu kohdalleen ja markkinointisisällöistä saadaan matkailijoita kiinnostavia. Hänen tekemisessä tukee myös matkailutoimialalla tehty myyntityö, joten tuotteiden myynnin ja markkinoinnin yhteismerkitys on kirkkaassa mielessä.
Jos siis kaipaat apua matkailumarkkinoinnin saralla, niin laitahan viestiä meille!
Visit Jyväskylä Regionille olemme olleet kumppanina niin matkailumarkkinoinnissa, strategisessa kehittämisessä kuin osaamisen lisäämisessä.
Pitkäjänteistä yhteistyötä digisiirtymän toteuttamisessa Päijänne-Risteilyt Hildenin kanssa.
Kuntamarkkinoinnin SM-kultaa voittanut Sound of Lapland -kampanjakokonaisuus herätti kiinnostusta Lapin kesää kohtaan Carly Rae Jepsenin johdolla.
Olemme olleet Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen digitaalisen markkinoinnin kumppani vuodesta 2021 lähtien.
Olemme tehneet Natura Vivan kanssa digitaalisen markkinoinnin yhteistyötä vuodesta 2020 saakka.
Olemme toimineet Pyhä-Luosto Matkailuyhdistys Ry:n markkinointikumppanina vuodesta 2016.
Visit Rovaniemen kanssa olemme toteuttaneet useita digitaalisen matkailumarkkinoinnin toimenpiteitä vuodesta 2019.