Tuloksellinen digimarkkinointi arktisen matkailun menestykseen
Toimimme Snowhotel Familyn digitaalisen matkailumarkkinoinnin ja kehittämisen kumppanina.
Toimimme Snowhotel Familyn digitaalisen matkailumarkkinoinnin ja kehittämisen kumppanina.
Snowhotel Family on Rovaniemellä toimiva perheyritys, joka tarjoaa ainutlaatuisia elämyksiä lumesta ja jäästä. Snowhotel perheeseen kuuluu kolme elämyksellistä toimipaikkaa: Arctic Snowhotel & Glass Igloos, lumihuvipuisto Snowman World ja elämysravintola Santamus.
Matkailumarkkinoinnin asiantuntemuksemme on ollut avainasemassa Snowhotel Familyn toimipisteiden digitaalisen markkinoinnin suunnittelussa, ja kokonaisvaltaiset markkinointistrategiat on yhteistyössä jalkautettu erittäin tuloksellisiksi kampanjoiksi. Tärkeä osa yhteistyötä on ollut mittareiden asettaminen, jotta Snowhotel Family voi mitata markkinointinsa todellista vaikuttavuutta ja kehittää toimintaansa datalähtöisesti. Näin pystymme tehokkaasti optimoimaan markkinointipanostuksia ja saavuttamaan parempia tuloksia liiketoiminnalle.
Snowhotel Familyn kanssa tehty yhteistyö on sisältänyt seuraavia toimenpiteitä:
4000 %
4 %
”Flowhouse hoitaa yrityksemme neljän brändin hakukone- ja sosiaalisen median mainonnan. Flowhousen valinta kumppaniksi oli helppo, sillä he ovat heittämällä tämän maan matkailumarkkinoinnin kovimpia osaajia. Osaamisen lisäksi meillä oli hakusessa luotettava ja tarpeeksi itseohjautuva toimisto, jolta saisimme tukea pienen markkinointitiimimme avuksi. Että kun on sovittu, mitä tehdään, voisimme luottaa siihen, että hommat hoituvat.
Heti alusta saakka koimme olevamme hyvissä käsissä. Yhteyshenkilöt hoitavat brändejämme vankalla ammattitaidolla kuin omiaan. Tavoitteisiin päästään (ja niiden yli), raportit tulevat aikataulussaan, saamme ehdotuksia mainonnan kehittämisestä ja kauden päätteeksi selkeän yhteenvedon. Flowhousen kanssa yhteistyö käynnistyy liiketoimintatavoitteiden läpikäynnistä, jonka päälle digimainonta suunnitellaan. Näin pystymme koko ajan osoittamaan, miten digimainontaan käytetyt eurot tukevat yrityksen tavoitteita.
Voin rinta rottingilla suositella Flowhousea digimarkkinoinnin kumppaniksi erityisesti matkailualan toimijoille!”
Marja Mäenpää, Markkinointijohtaja Snowhotel Family
Strategiset digitaalisen matkailumarkkinoinnin toimenpiteet ovat tuottaneet erinomaista tulosta, mainonnan ROAS (Return on Ad Spend) parhaimmillaan ollut jopa yli 4 000 % ja mainonnan kautta tulleiden ostojen konversioprosentit keskiarvoisesti brändien kesken 4 %.
Kumppanuutemme keskittyy jatkossakin markkinoinnin tehokkuuden ja tuloksellisuuden varmistamiseen monipuolisten kokonaisuuksien hallinnassa. Yhteistyömme Snowhotel Familyn kanssa on auttanut rakentamaan pitkäjänteistä kasvua ja vahvistamaan heidän asemaansa yhtenä arktisen matkailun kärkiyrityksistä.
Eveliina Saarimaa
Markkinointi, kohdemarkkinat