Matkailu- ja palveluyritysten digitaalisen myynnin kasvattaminen
Toimimme Kotkan-Haminan seudun matkailuyrityksille suunnatun digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kasvuohjelman yhteistyökumppanina.
Toimimme Kotkan-Haminan seudun matkailuyrityksille suunnatun digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kasvuohjelman yhteistyökumppanina.
Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor ja Kouvolan kaupunki toteuttivat alueen matkailuyrityksille suunnatun digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kasvuohjelman. FlowHouse toimi kasvuohjelman yhteistyökumppanina. Vastasimme matkailuyrityksille suunnattujen myynnin kasvuun liittyvien toimenpiteiden suunnittelusta ja konkreettisesta tuotannosta.
Ohjelman tavoitteena oli toteuttaa tavoitteellista ja tuloksekasta matkailuyrityksen liiketoiminnan digitaalisen markkinoinnin, myynnin, tuotekehityksen tai tiedolla johtamisen tarpeisiin liittyvää kehitystyötä.
Toteutimme osana kasvuohjelmaa seuraavan työprosessin yhdessä matkailuyritysten kanssa:
Työn lopputuloksena syntyi konkreettisia ratkaisuja yritysten myynnin kasvattamiseksi. Tuloksina mm. B2B ja B2C -myyntiprosessien selkeyttäminen, markkinoinnin ja myynnin toimintasuunnitelmia, tuotteiden muotoilua yritysten digitaalisiin myyntikanaviin, digitaalisen ostopolun selkeyttämisen toimenpiteitä sekä myynti- ja jakelukanavien käyttöönottoa ja digitaalisen myynnin kasvua.