Virtuaaliavustajat – unelmien myyjiä
Miten tekoäly voi toimia matkailuyrityksen tai -alueen myyjänä ja asiakaspalvelijana? Lue virtuaalisavustajasta lisää blogista.
Blogissamme pureudumme ajankohtaisiin asioihin ja tuomme esille vinkkejä ja ajatuksia matkailun kehittämisen saralla.
Miten tekoäly voi toimia matkailuyrityksen tai -alueen myyjänä ja asiakaspalvelijana? Lue virtuaalisavustajasta lisää blogista.
Useimmilla matkailualeilla ollaan yhtä mieltä siitä, että alueellista markkinointia tarvitaan. Työn organisoiminen ja toteuttaminen onkin sitten haastavampaa. Miten työ rahoitetaan? Kuka päättää mitä tehdään? Miten eri intressit ja näkemykset, ne pöhköimmätkin, huomioidaan?
Miten Suomen matkailulla menee - talvi 23-24 - analyysi ja infograafi.
Miten Suomen matkailulla menee - talvi 23-24 - podcast-keskustelu.
Oletko sinäkin joskus pohtinut, miksi matkailu Lapissa kasvaa enemmän, kuin missään muualla Suomessa? Blogissa aiheesta lisää.
Brändimarkkinointi matkailualalla - mitä se on, miksi sitä kannatta tehdä ja mihin pitkäjänteisellä brändimarkkinoinnilla vaikutetaan? Keskustelua myös matkailun tilanteesta, yrittäjien kohtaamista haasteista brändimarkkinoinnin suhteen, sekä vähän myös Lapin matkailukentästä.
Kun tehdään toimia matkailuyrityksen verkkosivuston näkyvyyden parantamiseksi hakukoneessa, puhutaan hakukoneoptimoinnista. Hakukoneoptimoinnin ydin on aina sisältö, joka vastaa hakijan tarpeeseen. Miten sisältö sitten saadaan linkitettyä oikeisiin hakuihin?
FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.
Mitä kaikkea matkailualalla kannattaa huomioida kun tavoitellaan asiakkaita kesäksi? Tässä jaksossa askelmerkit, sudenkuopat, ja huomoitavat asiat markkinonnin suunnitteluun kesää silmälläpitäen. Mukana myös muutama veikkaus tulevalle vuodelle markkinoinnin suhdanteista ja trendeistä.