Referenssit

Päijänne-risteilyt näkyviksi verkossa

Pitkäjänteistä yhteistyötä digisiirtymän toteuttamisessa Päijänne-Risteilyt Hildenin kanssa.

Päijänne-Risteilyt Hilden-suomi-laiva vesillä

Tavoitteet

Päijänne-Risteilyt Hildenin perheyritys on tarjonnut risteilypalveluita Päijänteen vesistöissä jo yli 60 vuoden ajan. Matkailumarkkinoinnin yhteistyössä olemme tavoitelleet läsnäolon kasvattamista asiakkaan ostopolun eri vaiheissa, näkyvyyden lisäämistä valituissa kohderyhmissä, laadukkaan liikenteen ohjaamista verkkosivustolle ja digitaalisen myynnin kasvattamista. Yhteistyössä olemme myös kehittäneen ostopolkua tuotteistamisen, sisällöntuotannon, auditointien ja verkkosivuston uudistustöiden avulla.

Mitä tehtiin

Päijänne-Risteilyt Hildenin kanssa tehty matkailumarkkinoinnin yhteistyö on sisältänyt seuraavia toimenpiteitä:

  • Strategisten markkinointisuunnitelmien luonti
  • Mainoskampanjoiden sisällön ja rakenteen suunnittelu sekä Googlen että Metan alustoilla
  • Uutiskirjekampanjoinnin suunnittelu ja toteutus (MailChimp)
  • Kilpailujen ja arvontojen tuottaminen some-kanaviin
  • Sisällöntuotanto niin mainoksiin, uutiskirjeeseen, some-julkaisuihin kuin verkkosivustolle
  • Seurannan rakentaminen, ostokonversioiden asettaminen ja asiakkaan ostopolun kehittäminen verkkosivustolla
  • Verkkosivuston nykytila-analyysi ja sen pohjalta sivuston kehittäminen
  • Mainonnan optimointi dataan pohjautuen
  • Markkinoinnin raportointi kehitysehdotuksineen

4

markkinointikanavaa

5

pääkohderyhmää

1

kaunis päijänne

Työskentely on joustavaa ja tarmokasta teidän kanssanne. Palaverit ovat idearikkaita ja innostusta herää myös asiakkaassa teidän ansiostanne. Uuden löytäminen ei ole ollut vaikeaa, vaikka somen maailma ja digitaalinen markkinointi muuttuukin nopeasti. Ja asiakkaan ei tarvitse olla ammattilainen, vaan FlowHouse hoitaa!

Eija Hilden, Päijänne-Risteilyt Hilden Oy

Tulokset

Digitaalisen markkinoinnin yhteistyökumppanuus on hyvien tulosten myötä jatkunut ja olemme olleet mukana kehittämässä määrätietoisesti Päijänne-Risteilyt Hildenin verkkonäkyvyyttä niin verkkosivujen uudistamisessa, mainonnassa kuin eri sosiaalisen median kanavien hyödyntämisessä. Yhteistyö on tehokasta, sillä dataa on kerätty useiden vuosien ajalta, ja sen ansiosta mainontaa on voitu optimoida vuosi vuodelta tuottoisemmaksi ja ostoon ohjaavaksi – ja se näkyy. Kun vertaillaan vuotta 2019 ja 2023, on yrityksen mainonnan kautta saatujen ostotapahtumien määrä kasvanut n. 165 %, vaikka vuosittain markkinointiin käytettävä budjetti on pysynyt lähes samana.

Siirry takaisin sivun alkuun