Visit Naantali

Matkailumarkkinointi

FlowHouse on toiminut Visit Naantalin matkailumarkkinointikumppanina vuodesta 2018 alkaen. Yhteistyö on sisältänyt pitkäaikaista brändikampanjointia, markkinointikampanjoiden suunnittelua ja toteutusta valituille kohderyhmille, sisällöntuotantoa sekä hakukoneoptimoinnissa avustamista.

Visit Naantali, eli Naantalin Matkailu Oy, toimii Naantalin seudun markkinointitahona.

FlowHouse on toiminut Visit Naantalin matkailumarkkinointikumppanina vuodesta 2018 alkaen. Yhteistyö on sisältänyt digitaalisen näkyvyyden kehittämistä pitkäaikaisella brändikampanjoinnilla, markkinointikampanjoiden suunnittelua ja toteutusta valituille kohderyhmille, sisällöntuotantoa sekä hakukoneoptimoinnissa avustamista. Kampanjointia on tehty sekä kotimaisille että kansainvälisille matkailijoille.

Haasteena Visit Naantalilla oli palveluiden näkyvyys digissä, ympärivuotisuus sekä kampanjoinnin punainen lanka. Yhdessä lähdimme kehittämään ympärivuotisuutta jatkuvan brändikampanjan avulla tuoden esille Naantalia matkakohteena jokaisena vuodenaikana sekä kirkastamaan Visit Naantalin viestinnällistä kärkeä. Yhdessä Visit Naantalin työntekijöiden kanssa suunnittelimme digitaaliset destinaatiokampanjat eri kohderyhmille, asetimme markkinoinnille tavoitteet sekä mittarit, toteutimme kampanjat teknisesti, raportoimme työn tuloksista ja autoimme digitaalisuuteen liittyvissä haasteissa. Heidän kanssaan saamme jatkaa työtä myös Naantalin matkailustrategiatyön merkeissä.

Vuosien aikana Visit Naantalin näkyvyys digitaalisissa kanavissa on kasvanut sekä orgaanisesti että mainonnan avulla kustannustehokkaasti.

Kuulostaako kiinnostavalta kokonaisuudelta?

Salla Laajavaara

Digitaalisen markkinoinnin kampanjapäällikkö
Tilaa digimarkkinoinnin uusimmat ideat sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä