Varjolan tilan matkailu, Revontuli Golf ja Houseboat käynnistivät vuonna 2018 yhteistyössä FlowHousen kanssa yhteisen yritysryhmähankkeen ”Yhteistyöllä KV-markkinoille”. Hankkeen hallinnoijana toimii Laukaan kunta.
Hankkeen tavoitteena on ollut rakentaa menestyksellinen kansainvälisen myynnin palvelukonsepti ja siihen liittyvä toimintamalli Varjolan tilan matkailun, Revontuli Golfin ja Houseboatin kansainvälisille asiakkaille, joka mahdollistaa yritysten kannattavan liiketoiminnan kehittymisen. Palvelukonsepti sisältää tuote- ja palvelutarjonnan muotoilun, brändin sekä markkinointi- ja myyntikonseptin rakentamisen (digitaalinen markkinointi ja – myynti, kv-jakelukanavien kehittäminen, media- ja matkanjärjestäjävierailut) sekä palvelun kehittämisen vastamaan määriteltyjen asiakkaiden tarpeita.
FlowHouse on toiminut hankkeen koordinaattorina sekä toteuttanut vuosien 2018 ja 2019 aikana yhdessä yritysten kanssa useita toimenpiteitä palvelukonseptien parantamisen, tuotteistamisen onlinemyyntiä varten, ja digitaalisen markkinoinnin kehittämisen osalta kansainvälisille markkinoille. Hankkeen alussa jokaiselle yritykselle tehtiin omat alkuanalyysit, joiden pohjalta saatiin selville tärkeimmät kehityskohdat ja joiden pohjalta luotiin suunnitelmat kansainvälisen myynnin kasvun kehityksen kannalta.
Hankeen viimeisen vuoden 2020 aikana toteutetaan yrityksille useita eri kansainvälisiä digitaalisen markkinoinnin kampanjoita, joiden avulla pyritään lisäämään ulkomaisten asiakkaiden määrää konkreettisesti. Vuoden 2020 aikana panostetaan myös yhdessä yritysten kanssa raportoinnin, tiedolla johtamisen sekä asiakastyytyväisyyden ja asiakaspalautteiden keräämisen kehittämiseen digitaalisilla työkaluilla.