FlowHousen uusi toimitusjohtaja on Sanna Tarssanen
FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.
Blogissamme pureudumme ajankohtaisiin asioihin ja tuomme esille vinkkejä ja ajatuksia matkailun kehittämisen saralla.
FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.
Oletko sinäkin joskus pohtinut, miksi matkailu Lapissa kasvaa enemmän, kuin missään muualla Suomessa? Blogissa aiheesta lisää.
Brändimarkkinointi matkailualalla - mitä se on, miksi sitä kannatta tehdä ja mihin pitkäjänteisellä brändimarkkinoinnilla vaikutetaan? Keskustelua myös matkailun tilanteesta, yrittäjien kohtaamista haasteista brändimarkkinoinnin suhteen, sekä vähän myös Lapin matkailukentästä.
Kun tehdään toimia matkailuyrityksen verkkosivuston näkyvyyden parantamiseksi hakukoneessa, puhutaan hakukoneoptimoinnista. Hakukoneoptimoinnin ydin on aina sisältö, joka vastaa hakijan tarpeeseen. Miten sisältö sitten saadaan linkitettyä oikeisiin hakuihin?
Mitä kaikkea matkailualalla kannattaa huomioida kun tavoitellaan asiakkaita kesäksi? Tässä jaksossa askelmerkit, sudenkuopat, ja huomoitavat asiat markkinonnin suunnitteluun kesää silmälläpitäen. Mukana myös muutama veikkaus tulevalle vuodelle markkinoinnin suhdanteista ja trendeistä.
Tekoäly tulee muuttamaan kaiken. Koska? Ihan kohta. Ihan kaikki muuttuu silmänräpäyksessä ja tekoäly… jotain. Mutta jotain isoa! Ihan varmasti ja kohta! Lue ajatuksia tekoälystä, kielimalleista ja tekoälyn tuottamasta muutoksesta.
Laitetaan digimyynti alkuun! Tämä blogi avaa digitaalisen myynnin prosessia kokonaisuudessaan. Tekstissä keskitytään erityisesti digimyynnin jakelukanavasuunnitelman kehittämiseen ja sen sisältämiin kokonaisuuksiin.
Onko yritystilisi postilaatikko täynnä epäilyttäviä viestejä? Blogista löydät asiantuntijoiden vinkit Metan kanavien kautta tulleiden huijausviestien tunnistamiseen.
Milloin viimeksi katsoit oman yrityksesi tuotteita asiakkaan näkökulmasta? Tai milloin päivitit tuotekuvauksia ja kuvia? Entä tekstisisältöä verkkosivustollasi? Jos et muista, tämä blogi on hyvää luettavaa juuri sinulle.