Näin tunnistat Metan kanavien kautta tulleet huijausviestit
Onko yritystilisi postilaatikko täynnä epäilyttäviä viestejä? Blogista löydät asiantuntijoiden vinkit Metan kanavien kautta tulleiden huijausviestien tunnistamiseen.
Blogissamme pureudumme ajankohtaisiin asioihin ja tuomme esille vinkkejä ja ajatuksia matkailun kehittämisen saralla.
Onko yritystilisi postilaatikko täynnä epäilyttäviä viestejä? Blogista löydät asiantuntijoiden vinkit Metan kanavien kautta tulleiden huijausviestien tunnistamiseen.
Milloin viimeksi katsoit oman yrityksesi tuotteita asiakkaan näkökulmasta? Tai milloin päivitit tuotekuvauksia ja kuvia? Entä tekstisisältöä verkkosivustollasi? Jos et muista, tämä blogi on hyvää luettavaa juuri sinulle.
Matkailuyrityksillä on monia kysymyksiä ja haasteita tuotteistamisen saralla, varsinkin kun puhutaan digitaalisen kaupankäynnin maailmasta. FlowHousen Noora ja Jouni juttelevat omista kokemuksista ja parhaista toimintatavoista.
Muutoksen tuulet puhaltavat FlowHousen purjeisiin! Rekryprosessi on aloitettu, ja tällä kertaa yrityksen hallituksen puheenjohtaja Miikka Raulo ja nykyinen, tehtävästä sivuun jättäytyvä toimitusjohtaja Jouni Kärkkäinen keskustelevat nykytilanteesta, taustasta, ja tavoitteista - sekä ennenkaikkea siitä, minkälainen on tuleva toimitusjohtaja. Keskustelu antaa hyvän näkökulman yrityksemme tapaan toimia. Rekry tapahtui 2023-2024 vaihteessa.
FlowHouse Oy etsii uutta toimitusjohtajaa.
Majoitusmyynti verkossa on suomalaisille matkailuyrityksille jo melko tuttua, mutta elämyspuolessa on vielä työstettävää. Mitä elämysten digimyynnissä olisi hyvä huomioida?
Miten erottaa Metan palveluissa nyt kovaa tahtia kiertävät huijausviestit oikeista? Mitkä ovat yksinkertaisimmat tunnistustavat, ja mitä kannattaa aina katsoa kriittisesti? Lisäksi käydään keskustelua siitä miten ja mihin tekoäly on hyvä kaveri, ja mihin se taas ei välttämättä vielä ole oikea valinta.
Dataan perustuva päätöksenteko ei ole lasipalatsien ja start-uppien yksinoikeus. Mitä pienempi yritys, sitä helpompaa on ottaa käyttöön konkreettisessa tekemissä johdonmukainen datan kerääminen ja toiminnan ohjaaminen.
Meillä käytössä olevan GWI Travel datan avulla saamme paljon kiinnostavaa lisätietoa monista Suomen matkailullekin tärkeistä kohdemarkkinoista. Tässä blogissa tarkastelen eurooppalaisten matkailijoiden asiakaspolkua.