Matkailun asiantuntijatalo FlowHouse hakee uutta toimitusjohtajaa
FlowHouse Oy etsii uutta toimitusjohtajaa.
Blogissamme pureudumme ajankohtaisiin asioihin ja tuomme esille vinkkejä ja ajatuksia matkailun kehittämisen saralla.
FlowHouse Oy etsii uutta toimitusjohtajaa.
Majoitusmyynti verkossa on suomalaisille matkailuyrityksille jo melko tuttua, mutta elämyspuolessa on vielä työstettävää. Mitä elämysten digimyynnissä olisi hyvä huomioida?
Miten erottaa Metan palveluissa nyt kovaa tahtia kiertävät huijausviestit oikeista? Mitkä ovat yksinkertaisimmat tunnistustavat, ja mitä kannattaa aina katsoa kriittisesti? Lisäksi käydään keskustelua siitä miten ja mihin tekoäly on hyvä kaveri, ja mihin se taas ei välttämättä vielä ole oikea valinta.
Dataan perustuva päätöksenteko ei ole lasipalatsien ja start-uppien yksinoikeus. Mitä pienempi yritys, sitä helpompaa on ottaa käyttöön konkreettisessa tekemissä johdonmukainen datan kerääminen ja toiminnan ohjaaminen.
Meillä käytössä olevan GWI Travel datan avulla saamme paljon kiinnostavaa lisätietoa monista Suomen matkailullekin tärkeistä kohdemarkkinoista. Tässä blogissa tarkastelen eurooppalaisten matkailijoiden asiakaspolkua.
FlowHousen keväässä 2023 on eletty jännittäviä aikoja - 15-vuotta tuli täyteen, uusi verkkosivusto on piakkoin auki ja saimme tiimiin täydennystä kahden kovan asiantuntijan kautta. Tässä blogissa annoimme äänemme uusille tulokkaille ja he saivat kertoa itsestään omalla tavallaan.
Viisi vuotta on kulunut siitä, kun pohdimme FlowHouse Oy:n alkutaipaleita ensimmäisen kymmenen vuoden osalta. Silloin FlowHouse oli löytänyt itsensä matkailumarkkinoinnin asiantuntijana ja tehnyt strategisen valinnan keskittyä juuri matkailutoimialaan.
Olen Hiirosen Heidi ja aloitin työharjoitteluni uutena talossa helmikuun puolessa välissä. Opiskelen tällä hetkellä merkonomiksi Jyväskylän Gradialla suuntautuen taloushallinnon puolelle.
Meillä FlowHousella on jo parisen vuotta ollut käytössä datatyökalu Global Web Index (GWI), jonka avulla saamme verrattavissa olevaa dataa määrittelemistämme kohderyhmistä useista markkinoista Euroopassa. Voimme selvittää kohdeyleisön ostokäyttäytymistä, matkailutottumuksia, kiinnostuksen kohteita, kanavakäyttäytymistä ja digitaalista ostopolkua.