28.2.2024

Markkinoinnin suunnittelu tulevalle kesälle // Floukkaricast #4

Mitä kaikkea matkailualalla kannattaa huomioida kun tavoitellaan asiakkaita kesäksi? Tässä jaksossa askelmerkit, sudenkuopat, ja huomoitavat asiat markkinonnin suunnitteluun kesää silmälläpitäen. Mukana myös muutama veikkaus tulevalle vuodelle markkinoinnin suhdanteista ja trendeistä.

Youtube:

Spotify:

Kategoriat

Muita aiheeseen liittyviä blogauksia

Natura Viva melonta Vuosaari

Natura Viva x FlowHouse yhteistyö

Natura Viva ja Flowhouse ovat tehneet menestyksekästä yhteistyötä useamman vuoden digitaalisen markkinoinnin osalta. Yhteistyön pohjana on tiivis kommunikaatio ja yhteinen näkemys tekemisen suuntaviivoista. Yhdessä määritellyt tavoitteet mahdollistavat joustavan yhteistyön.

Lue artikkeli

Maisema jyväskylän Laajavuori

Mitä matkailussa tapahtuu – vinkit ja eväitä tulevaan

Matkailuvuosi 2021 alkaa pian olla takanapäin ja matkailutoimiala kääntää katseet jo kohti tulevaa. Viimeiset kaksi vuotta ovat olleet toimialallamme hyvin erikoiset. Vuoden 2021 aikana matkailuyritykset- ja alueet ovat satsanneet merkittävästi tuotekehitykseen sekä digitaalisen myynnin ja ostettavuuden toimenpiteisiin.

Lue artikkeli

Aiheena brändimarkkinoinnin merkitys, kuvassa podcastissa juttelevat Sanna ja Mika.

Brändimarkkinoinnin merkitys // Floukkaricast #5

Brändimarkkinointi matkailualalla - mitä se on, miksi sitä kannatta tehdä ja mihin pitkäjänteisellä brändimarkkinoinnilla vaikutetaan? Keskustelua myös matkailun tilanteesta, yrittäjien kohtaamista haasteista brändimarkkinoinnin suhteen, sekä vähän myös Lapin matkailukentästä.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun