28.2.2024

Markkinoinnin suunnittelu tulevalle kesälle // Floukkaricast #4

Mitä kaikkea matkailualalla kannattaa huomioida kun tavoitellaan asiakkaita kesäksi? Tässä jaksossa askelmerkit, sudenkuopat, ja huomoitavat asiat markkinonnin suunnitteluun kesää silmälläpitäen. Mukana myös muutama veikkaus tulevalle vuodelle markkinoinnin suhdanteista ja trendeistä.

Youtube:

Spotify:

Kategoriat

Muita aiheeseen liittyviä blogauksia

Natura Viva melonta Vuosaari

Natura Viva x FlowHouse yhteistyö

Natura Viva ja Flowhouse ovat tehneet menestyksekästä yhteistyötä useamman vuoden digitaalisen markkinoinnin osalta. Yhteistyön pohjana on tiivis kommunikaatio ja yhteinen näkemys tekemisen suuntaviivoista. Yhdessä määritellyt tavoitteet mahdollistavat joustavan yhteistyön.

Lue artikkeli

Aiheena brändimarkkinoinnin merkitys, kuvassa podcastissa juttelevat Sanna ja Mika.

Brändimarkkinoinnin merkitys // Floukkaricast #5

Brändimarkkinointi matkailualalla - mitä se on, miksi sitä kannatta tehdä ja mihin pitkäjänteisellä brändimarkkinoinnilla vaikutetaan? Keskustelua myös matkailun tilanteesta, yrittäjien kohtaamista haasteista brändimarkkinoinnin suhteen, sekä vähän myös Lapin matkailukentästä.

Lue artikkeli

Miten tunnistaa Metan huijausviestit ja keskustelua tekoälyn roolista // Floukkaricast #1

Miten erottaa Metan palveluissa nyt kovaa tahtia kiertävät huijausviestit oikeista? Mitkä ovat yksinkertaisimmat tunnistustavat, ja mitä kannattaa aina katsoa kriittisesti? Lisäksi käydään keskustelua siitä miten ja mihin tekoäly on hyvä kaveri, ja mihin se taas ei välttämättä vielä ole oikea valinta.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun