Eveliina Saarimaa

FlowHousella toimin digitaalisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijana, valmentajana, kohdemarkkinatutkijana (GWI) ja erityisesti toimiston hyväntuulenlähettiläänä. Olen mukana myös monissa matkailun asiantuntijatöissä, joten työpäivääni mahtuu tehtäviä laidasta laitaan. Minulta voit siis saada apua minulta melkein mihin vain – oli kyse sitten käytännön toteutuksista tai hyväntuulisista neuvoista.

Uskon vahvasti asiakaslähtöiseen ajattelutapaan ja tiedolla johdettuun matkailumarkkinointiin, sillä markkinointi ilman dataa on kuin ajaisi autoa silmät kiinni. Matkailuliiketoiminnan tutkinnon kautta ymmärrän hyvin matkailutoimijoiden käytännön haasteita, ja markkinointiviestinnän koulutus tukee yritysten viestinnän ja markkinoinnin kehittämisessä. Global Web Index -työkalulla kohdemarkkinatutkimuksia tehdessäni myös ymmärrykseni matkailijoista kasvaa päivä päivältä!

Työssäni nautin siitä, että saan tehdä koko asiakaspolun kattavia töitä matkailualan digitaalisuuden parissa, sillä viihdyn täällä kuin kala vedessä. Asiakaskohtaamiset ja erilaiset tarinat tuovat työpäiviini sitä jotain. Haluan myös jatkossa olla aidosti ja käytännönläheisesti auttamassa matkailuyrittäjiä ja -alueita kehittymään digitaalisessa maailmassa.

Kun tietokoneet päivän päätteeksi suljetaan, saattaa minut löytää paikallisesta uimahallista polskimasta, kaupan jätskihyllyltä tai kotisohvalta virkkuutyön ääreltä.

Eveliina Saarimaa

Markkinointi, kohdemarkkinat

Eveliinan blogikirjoituksia

FlowHousen uusi toimitusjohtaja on Sanna Tarssanen

FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.

Lue artikkeli

Näin tunnistat Metan kanavien kautta tulleet huijausviestit

Onko yritystilisi postilaatikko täynnä epäilyttäviä viestejä? Blogista löydät asiantuntijoiden vinkit Metan kanavien kautta tulleiden huijausviestien tunnistamiseen.

Lue artikkeli

Eurooppalaisten matkailijoiden asiakaspolku

Meillä käytössä olevan GWI Travel datan avulla saamme paljon kiinnostavaa lisätietoa monista Suomen matkailullekin tärkeistä kohdemarkkinoista. Tässä blogissa tarkastelen eurooppalaisten matkailijoiden asiakaspolkua.

Lue artikkeli

Pohjoismaihin matkustamaan kiinnostuneet – mitä tiedämme heistä?

Meillä FlowHousella on jo parisen vuotta ollut käytössä datatyökalu Global Web Index (GWI), jonka avulla saamme verrattavissa olevaa dataa määrittelemistämme kohderyhmistä useista markkinoista Euroopassa. Voimme selvittää kohdeyleisön ostokäyttäytymistä, matkailutottumuksia, kiinnostuksen kohteita, kanavakäyttäytymistä ja digitaalista ostopolkua.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun