Matkailumarkkinoinnin strategiatyöt

MARKKINOINTISTRATEGIAT MATKAILUALALLE

Millaisella sisällöllä herätämme asiakkaan kiinnostuksen tuotteitasi ja palveluitasi kohtaan? Miten yrityksesi viestii asiakkaallesi ostotapahtuman eri vaiheissa? Missä kanavissa yrityksesi on oltava esillä ja millä tavoin? Miten tuotamme tarjonnastasi asiakasta kiinnostavaa ja sitouttavaa? Miten vahvistamme asiakkaan ostopäätöstä? Millä tavoin voimme palvella asiakasta paremmin eri kanavissa?

Digitaalisen matkailumarkkinoinnin lähtökohtana toimii markkinointistrategia. Digitaalinen markkinointistrategia rakentuu aina yrityksesi liiketoimintatavoitteiden rinnalla. Laadittavan digitaalisen matkailumarkkinoinnin strategian avulla yrityksesi tai organisaatiosi voi toteuttaa tavoitteellisesti digitaalista markkinointia ja myyntiä valituissa kanavissa tavoitelluille kohderyhmille. Tuotamme strategisen suunnittelun kautta ratkaisuja

  • Matkailumarkkinoinnin konkreettisten tavoitteiden määrittelyyn
  • Kohderyhmävalintoihin
  • Tuotettavaan markkinointiviestinnän sisältöön
  • Käytettäviin digitaalisiin matkailumarkkinoinnin kanaviin
  • Asetamme oikeita mittareita markkinoinnin tulosten analysointia ja toiminnan kehittämistä varten
  • Varmistamme digitaalisen asiakaspolkusi toiminnan

Sähköisten markkinointikanavien, markkinoinnin automatisoinnin ja uusien toimintatapojen on sovittava yritysten nykyiseen strategiaan. Autamme löytämään oikeanlaiset tavat siirtää asiakaspalvelua, liiketoimintaa ja viestintää verkkoon hyödyntäen nykyaikaisia digitaalisia mahdollisuuksia.

Toteutamme yrityksesi tai alueesi digitaalisen matkailumarkkinoinnin toimenpiteitä seuraavien työkalujen avulla:

Kiinnostuitko matkailumarkkinoinnin strategiatyöstä?

Miikka Raulo

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, matkailun kehittäminen, partner
  • P. 040 731 0022
  • miikka.raulo@flowhouse.fi
  • miikkaraulo
Tilaa digimarkkinoinnin uusimmat ideat sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä