Pyhä-Luoston matkailuyhdistyksen tavoitteena on toimia matkailualueen vetovoimaisuuden ja tunnettuuden kehittäjänä kansallisesti ja kansainvälisesti, paikallisten yritysten yhteistyön edistäjänä sekä alueen matkailuyritysten yhteisten etujen valvojana.
Pyhä-Luosto on FlowHousen pitkäaikainen asiakas, jolle olemme toteuttaneet erilaisia matkailumarkkinoinnin kampanjoita ja sisällön kehittämistä sesonkiaikojen ympärille. Markkinointikanavina ovat olleet muun muassa Facebook ja Google. Yksi tuloksekkaista kampanjoista on infograafissa esitetty Voita unelmien talviloma Luostolla.
816%
Kasvoi Facebook-päivitysten kattavuuden
128%
Kasvoi Facebook-päivitysten näkyvyys
452%
Kasvoi Facebook-päivitysten sitoutuminen
317%
Enemmän tykkäyksiä
405%
Enemmän kommentteja
600%
Enemmän jakoja
61%
Kasvoi verkkosivujen kävijämäärä
Lähes 1000
Kilpailuun osallistujaa
42%
Kilpailuun osallistuneista liittyi asiakasrekisteriin
Sosiaalinen media vaatii jatkuvaa sisällöntuottamista, mutta kampanjoinnilla voidaan aktivoida yhteisöä ja tarjota mielekästä sisältöä. Alueellisen markkinoinnin toteutus vaatii yhteistyötä kaikilta toimijoilta – kuinka voidaan varmistaa paras näkyvyys ja viestiä yhtenäisesti kaikissa eri kanavissa?
Pelkkä näkyvyyden lisääminen digitaalisissa kanavissa ei ole tae myynnin kasvulle. Digitaalisen markkinoinnin kampanjoinnissa on äärimmäisen tärkeää, että pelkän näkyvyyden lisäksi kampanja mahdollistaa jatkomarkkinoinnin esimerkiksi uudelleenmarkkinoinnilla (verkkosivun seurantatyökalut kuntoon!) tai sähköpostitse.
Jos kiinnostuit Facebook-kampanjasta ja se voisi sopia sinun kohderyhmäsi tavoitteluun ota yhteyttä asiantuntijaamme!