Pyhä-Luosto

Pyhä-Luoston markkinointiyhteistyö

Facebook-kampanjan tavoitteena tuoda esille Luoston matkailualueen ainutlaatuista tarjontaa ja kasvattaa verkkosivuvierailuja sekä asiakasrekisteriä.

Pyhä-Luoston matkailuyhdistyksen tavoitteena on toimia matkailualueen vetovoimaisuuden ja tunnettuuden kehittäjänä kansallisesti ja kansainvälisesti, paikallisten yritysten yhteistyön edistäjänä sekä alueen matkailuyritysten yhteisten etujen valvojana.

Pyhä-Luosto on FlowHousen pitkäaikainen asiakas, jolle olemme toteuttaneet erilaisia matkailumarkkinoinnin kampanjoita ja sisällön kehittämistä sesonkiaikojen ympärille. Markkinointikanavina ovat olleet muun muassa Facebook ja Google. Yksi tuloksekkaista kampanjoista on infograafissa esitetty Voita unelmien talviloma Luostolla.

Tulokset

816%

Kasvoi Facebook-päivitysten kattavuuden

128%

Kasvoi Facebook-päivitysten näkyvyys

452%

Kasvoi Facebook-päivitysten sitoutuminen

317%

Enemmän tykkäyksiä

405%

Enemmän kommentteja

600%

Enemmän jakoja

61%

Kasvoi verkkosivujen kävijämäärä

Lähes 1000

Kilpailuun osallistujaa

42%

Kilpailuun osallistuneista liittyi asiakasrekisteriin

MITÄ OPIMME?

Sosiaalinen media vaatii jatkuvaa sisällöntuottamista, mutta kampanjoinnilla voidaan aktivoida yhteisöä ja tarjota mielekästä sisältöä. Alueellisen markkinoinnin toteutus vaatii yhteistyötä kaikilta toimijoilta – kuinka voidaan varmistaa paras näkyvyys ja viestiä yhtenäisesti kaikissa eri kanavissa?

Pelkkä näkyvyyden lisääminen digitaalisissa kanavissa ei ole tae myynnin kasvulle. Digitaalisen markkinoinnin kampanjoinnissa on äärimmäisen tärkeää, että pelkän näkyvyyden lisäksi kampanja mahdollistaa jatkomarkkinoinnin esimerkiksi uudelleenmarkkinoinnilla (verkkosivun seurantatyökalut kuntoon!) tai sähköpostitse.

Jos kiinnostuit Facebook-kampanjasta ja se voisi sopia sinun kohderyhmäsi tavoitteluun ota yhteyttä asiantuntijaamme!

Tilaa digimarkkinoinnin uusimmat ideat sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä