Digitaalinen myynti ja ostettavuus

Digitaalinen myynti ja ostettavuus

Matkailuala kehittyy, muuttuu ja digitalisoituu nopeasti. Samalla muuttuu myös matkailijan käyttäytyminen ja he viettävät aikaansa yhä enemmän verkossa matkan jokaisessa vaiheessa. Muutokset vaativat matkailualan toimijoilta myös uusia digitaalisuutta tukevia toimintamalleja ja toimintatapoja. Matkailijan digitaalista ostopolkua tulee tarkastella aina matkailijan tekemästä haaveilusta matkaan saakka, sekä matkan jälkeiseen aikaan. Palveluiden ja tuotteiden ostaminen on siirtynyt verkkoon.

Digitaalisen myynnin ja ostettavuuden kehittämispalvelut

Digitaalisen myynnin ja ostettavuuden palvelumme ja yhteistyö matkailuyritysten ja matkailualueiden kanssa voi koostua esimerkiksi seuraavista kokonaisuuksista tai osa-alueista:

  • Alustakartoitukset
  • Myyntikanavien auditointi
  • Kehittämissuunnitelmat ja konsultointi
  • Tuotteen / palvelun muotoilu online-myyntiin soveltuvaksi
  • Tuotteiden näkyvyyden ja löydettävyyden kehittäminen
  • Teknologiaratkaisut
  • Digitaalisen ostopolun kehittäminen
  • Matkailualan henkilöstön digitaalisen ostettavuuden osaamisen ja ymmärryksen kehittäminen

 

Mikä erottaa meidät muista?

Olemme jo usean vuoden ajan olleet kehittämässä matkailutoimialan verkkoliiketoimintaa menestyksekkäästi eri puolilla Suomea. Matkailun asiantuntijuus on vahvistunut asiakastöidemme kautta. Tarjoamme ratkaisuja matkailijan ostopolun eri vaiheisiin asiakkaan tarpeen mukaisesti.

Tunnemme hyvin erilaisten myyntialustojen ja teknologioiden haasteet ja mahdollisuudet, matkailun aluetoimijoiden ja yksittäisten matkailutoimijoiden arjen ja toteutamme sujuvasti sekä strategisen suunnittelun, erilaiset selvitykset ja analyysit että konkreettiset käytännön toimenpiteet, kuten myös markkinointitoimenpiteet matkan eri vaiheisiin.

Olemme olleet myös mukana toteuttamassa Visit Finlandin Digitiekarttatöitä ja Digitaalisen asiakaskokemuksen käsikirjaa. FlowHousella yhdessä partneriverkoston kanssa on pitkä kokemus ja aito halu toteuttaa onnistuneita projekteja ja prosesseja yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Yhteistyötapamme on asiakasta ohjaavaa ja valmentavaa; meille on tärkeää, että tilaajan osaaminen ja ymmärrys kehittyy yhteisen matkan varrella. Toimimme saumattomasti yhteistyössä asiakkaan kanssa avoimesti ja projektit vieden sovitusti loppuun asti.

Matkailijakäyttäytymisen muutos vaatii niin ymmärryksen ja osaamisen kehittämistä, digitaalisia myyntikanavia ja yhteistyömalleja kuin yritysten ja matkailualueiden kykyä kehittää matkailijan digitaalista ostopolkua. FlowHouse on kumppanisi digitaalisen ostettavuuden nykytilan hahmottamisessa, kehittämisessä sekä apuna työkalujen ja erilaisten myynti- tai jakelualustojen valinnassa. Autamme sinua tekemään tuotteesi digitaalisesti ostettavaksi, houkutteleviksi, sekä kilpailukykyisiksi verkkokauppaan ja erilaisiin jakelukanaviin.

Tutustu myös Visit Finlandin Digitaalisen asiakaskokemuksen käsikirjaan, jota olimme mukana laatimassa Visit Finlandin toimesta.

Matkailun kasvua – yhdessä!

Kehitämme yrityksesi tai alueesi digitaalista ostettavuutta tai tietoutta seuraavien asiantuntijuusalueiden kautta:

  • Digitaalinen asiakaskokemus
  • Digitaalinen asiakaspolku
  • Tuotteiden ja palveluiden suunnittelu ja kehittäminen digitaaliselle myyntialustalle
  • Digitaaliset ekosysteemit
  • Digitaaliset myynti- ja varausalustat

Kiinnostuitko ostettavuuden kehittämisestä?

Autamme sinua mielellämme, kysy lisää Annelta

Anne Kaakkuriniemi

Asiantuntija online-myynti
Tilaa digimarkkinoinnin uusimmat ideat sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä