Sanna Tarssanen

Olen Sanna Tarssanen, FlowHousen toimitusjohtaja. Vastaan yhtiön operatiivisesta toiminnasta ja siitä, että palvelemme asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla.

Iso osa työtäni on huolehtia siitä, että henkilöstö voi hyvin ja että markkinointiosaamisemme kehittyy jatkuvasti vastaamaan matkailijoiden muuttuvia tarpeita ja median käyttöä. Vain sillä tavalla voimme antaa asiakkaille parhaan mahdollisen panoksen ja auttaa heitä saavuttamaan sovitut tavoitteet, olivatpa ne sitten suuria tai pieniä.

Matkailu on lähellä sydäntäni, se tarjoaa mahdollisuuksia uskomattomiin kokemuksiin sekä mahdollisuuden oppia maailmasta ja ihmisyydestä. Matkailu on yksi maailman nopeimmin kasvavista teollisuuden aloista, jonka kasvusta olemme Suomessa saaneet nauttia vasta vähän. Toimialan todellinen haaste on pohtia, kuinka ekologisesti kestävä kasvu mahdollistetaan myös tulevaisuudessa.

Olen koulutukseltani matkailumaisteri (YTM, Matkailututkimus, Lapin yliopisto). Aiemmassa työssäni Lapin elämysteollisuuden osaamiskeskuksen LEOn johtajana julkaisin elämysten tuotteistamista helpottavan Elämyskolmiomallin. Minulla on pitkä kokemus matkailu – ja aluemarkkinoinnista. Tiedän, kuinka destinaatiosta tehdään Above Ordinary, miten alueen markkinointi kannattaa organisoida, suunnitella, toteuttaa ja rahoittaa. Toimiessani Lapin markkinointitalon House of Laplandin toimitusjohtajana yhtiö voitti Cannes Lions pääpalkinto Grand Prix’n sekä kymmeniä muita arvostettuja kansainvälisiä palkintoja.

Nyt haluan auttaa muita alueita menestymään ja olen mukana asiakasprojekteissa, aina silloin kun minua tarvitaan.

Työkiireet unohtuvat crossfit-salilla, joogassa tai luonnossa liikkuessa.

Sanna Tarssanen

Toimitusjohtaja

Sannan blogikirjoitukset

FlowHousen uusi toimitusjohtaja on Sanna Tarssanen

FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun