FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.
Flowhouseen uunituore toimitusjohtaja Sanna Tarssanen on toiminut viimeisen vuoden ajan yrittäjänä ja tehnyt useita toimeksiantoja myös yhdessä FlowHousen kanssa. Ennen yrittäjyyttä Sanna työskenteli Lapin markkinointi- ja viestintätalo House of Laplandin toimitusjohtajana lähes kymmenen vuoden ajan. House of Lapland on jäänyt suomalaisen markkinoinnin historiaan kansainvälisesti palkituimpana markkinoijana. Yhtiön Salla 2023 – kampanja palkittiin vuonna 2022 Cannes Lions Grand Prix’illä sekä kymmenillä muilla kansainvälisillä huippupalkinnoilla.
Tarssaselle tehtävä on mieluinen.
”Rooli on minulle luonteva. On hienoa päästä työskentelemään FlowHousen taitavan ja sitoutuneen tiimin kanssa ja vahvistamaan yhtiön kilpailukykyä tulevaisuudessa. Matkailu- ja aluemarkkinointi ovat lähellä sydäntäni ja tässä tehtävässä minulla on paljon annettavaa myös asiakkaillemme”, Tarssanen kommentoi.
FlowHousen hallituksen puheenjohtaja Miikka Raulon mukaan Tarssanen on kansainvälisen matkailumarkkinoinnin ammattilainen, jonka osaaminen ja kokemus täydentää FlowHousen nykyistä henkilöstöä kasvustrategian toteuttamisessa.
”Olemme iloisia, että saamme Sannan mukaan rakentamaan yhtiömme tulevaisuutta matkailualueiden ja -yritysten kumppanina digitaalisessa matkailumarkkinoinnissa, strategisessa suunnittelussa, tiedolla johtamisessa sekä digitaalisen myynnin ja ostettavuuden kehittämisessä”, Raulo sanoo.
Sannan yhteystiedot löydät tästä linkistä.