5.3.2024

FlowHousen uusi toimitusjohtaja on Sanna Tarssanen

FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.

Flowhouseen uunituore toimitusjohtaja Sanna Tarssanen on toiminut viimeisen vuoden ajan yrittäjänä ja tehnyt useita toimeksiantoja myös yhdessä FlowHousen kanssa. Ennen yrittäjyyttä Sanna työskenteli Lapin markkinointi- ja viestintätalo House of Laplandin toimitusjohtajana lähes kymmenen vuoden ajan. House of Lapland on jäänyt suomalaisen markkinoinnin historiaan kansainvälisesti palkituimpana markkinoijana. Yhtiön Salla 2023 – kampanja palkittiin vuonna 2022 Cannes Lions Grand Prix’illä sekä kymmenillä muilla kansainvälisillä huippupalkinnoilla.

Tarssaselle tehtävä on mieluinen.

”Rooli on minulle luonteva. On hienoa päästä työskentelemään FlowHousen taitavan ja sitoutuneen tiimin kanssa ja vahvistamaan yhtiön kilpailukykyä tulevaisuudessa. Matkailu- ja aluemarkkinointi ovat lähellä sydäntäni ja tässä tehtävässä minulla on paljon annettavaa myös asiakkaillemme”, Tarssanen kommentoi.

FlowHousen hallituksen puheenjohtaja Miikka Raulon mukaan Tarssanen on kansainvälisen matkailumarkkinoinnin ammattilainen, jonka osaaminen ja kokemus täydentää FlowHousen nykyistä henkilöstöä kasvustrategian toteuttamisessa.

”Olemme iloisia, että saamme Sannan mukaan rakentamaan yhtiömme tulevaisuutta matkailualueiden ja -yritysten kumppanina digitaalisessa matkailumarkkinoinnissa, strategisessa suunnittelussa, tiedolla johtamisessa sekä digitaalisen myynnin ja ostettavuuden kehittämisessä”, Raulo sanoo.

Sannan yhteystiedot löydät tästä linkistä.

Kategoriat

Muita aiheeseen liittyviä blogauksia

FlowHouse etsii uutta toimitusjohtajaa // Floukkaricast #2

Muutoksen tuulet puhaltavat FlowHousen purjeisiin! Rekryprosessi on aloitettu, ja tällä kertaa yrityksen hallituksen puheenjohtaja Miikka Raulo ja nykyinen, tehtävästä sivuun jättäytyvä toimitusjohtaja Jouni Kärkkäinen keskustelevat nykytilanteesta, taustasta, ja tavoitteista - sekä ennenkaikkea siitä, minkälainen on tuleva toimitusjohtaja. Keskustelu antaa hyvän näkökulman yrityksemme tapaan toimia. Rekry tapahtui 2023-2024 vaihteessa.

Lue artikkeli

Uusi Google Analytics 4 on täällä – mutta mitä se tarkoittaa?

Googlen suosittu analytiikkatyökalu on kokenut muodonmuutoksen – täysin uusi Google Analytics 4 on nyt julkaistu. Tässä blogissa kurkistetaan, miltä uuden Analyticsin syövereissä näyttää – mikä muuttuu ja mitä tämä kaikki tarkoittaa käytännössä?

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun