Marko Filenius

Marko Filenius on tehnyt pitkän uran digitaalisen liiketoiminnan parissa ja kerännyt monipuolista kokemusta alan asiantuntija- ja johtotehtävissä. Erityisen kiinnostuksen kohteena ovat olleet liiketoimintastrategiat, joissa IT-innovaatioiden kautta erilaistutaan ja luodaan kilpailuetua. Sydämen asiana on ollut Digitaalinen asiakaskokemus, josta hän on julkaisut myös kirjan vuonna 2015.

Asiakaskokemuksen johtamisessa korostuu data ja datan ymmärrys. Asiakaskokemus voi olla myös strateginen kilpailuetu. Tridea Oy on kehittänyt BisLenz-ohjelmiston sen mittaamisen ja johtamisen työkaluksi. BisLenziä käytetään laajasti matkailudestinaatioiden ja yritysten keskuudessa ja se kattaa suuren määrän matkailuun liittyviä tietolähteitä.

Tridea Oy ja FlowHouse Oy ovat pitkäaikaisia kumppaneita matkailuliiketoiminnan kehittäjinä ja BisLenz mahdollistaa entistä monipuolisempien ja laadukkaampien palveluiden tarjoamisen toimialan asiakkaille.

Marko Filenius

Tridea Oy, BisLenz & tiedolla johtaminen

Markon blogikirjoituksia

tietokoneen ruudulla analytiikkaa ja erilaista dataa graafeina

Tiedolla johtamista BisLenz Travel Experiencen avulla

Dataa tulee ovista ja ikkunoista ja yrityksillä on mahdollisuus nähdä ja analysoida lukematon määrä dataa asiakkaista. Mutta, haasteena on se, että data on pirstaloitunut useaan eri kanavaan ja alustaan. Tietoa on, mutta kuinka se tieto saadaan poimittua käytäntöön? Tähän avuksi syntyi BisLenz – tiedolla johtamisen työkalu.

Lue artikkeli

Bokun: Myynti ja asiakaskokemus haltuun

Bokun verkkokauppa-alusta on ollut viime vuoden kaikkien puheissa matkailualalla ja herättänyt paljon kyselyitä myös meille. Alustan kanssa töitä tehneenä olemme törmänneet muutamaan ratkaistavaan haasteeseen.

Lue artikkeli

asiakaskokemus-lego-starwars

Tiedätkö miksi asiakkaasi ostaa ja miksi ei?

Matkailusektorilla jokaiselle lienee päivänselvää miten online-myynnin rooli on viime vuosina kasvanut. Omaa käyttäytymistämme seuraamalla ymmärrämme kuinka olennaisessa roolissa digitaaliset kanavat ovat matkan ideoinnissa, suunnittelussa ja varsinaisessa ostamisessa.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun