Referenssit

Luontomatkailun verkkokauppamyynti kasvuun

Olemme tehneet Natura Vivan kanssa digitaalisen markkinoinnin yhteistyötä vuodesta 2020 saakka.

Tavoitteet

Natura Viva tarjoaa luontoon ja liikuntaan liittyviä palveluita eri kohteissa Etelä-Suomessa. Yrityksen suosituimpia tuotteita ovat melontakurssit, retkeilyvälineiden vuokraus, kausikortit ja majoituspalvelut sekä yritysten virkistyspäivät. Digitaalisen markkinoinnin ensisijaisena tavoitteena on ollut Natura Vivan brändin tunnettuuden vahvistaminen ja verkkokauppamyynnin kasvattaminen.

Mitä tehtiin

Digitaalisen matkailumarkkinoinnin toimenpiteitä on tehty monikanavaisesti ja ympärivuotisesti. Yhteistyö on sisältänyt seuraavia toimenpiteitä:

  • Kohderyhmämäärittely
  • Strateginen markkinointisuunnitelma TAMI-työpajan pohjalta
  • Kampanjoiden sisällön ja rakenteen suunnittelu
  • Seurannan varmistaminen ja mittareiden asentaminen
  • Mainonnan tekninen toteutus Googlen ja sosiaalisen median mainostyökaluihin
  • Mainonnan optimointi dataan pohjautuen
  • Tulosten kattava raportointi kehitysehdotuksineen sesonkikohtaisesti ja vuositasolla

On mukava tehdä töitä ammattilaisten kanssa, jolloin voi luottaa siihen, että asiat tehdään sovitusti ja lopputulos on hyvä.

Natura Vivan tiimi

Tulokset

Digitaalisen markkinoinnin keinoin olemme onnistuneet kustannustehokkaasti kasvattamaan Natura Vivan brändin tunnettuutta sekä ennen kaikkea tavoittamaan kohderyhmää, joka konvertoituu verkkosivustolla hyvin. Tuotteiden ollessa myynnissä digitaalisesti on konvertoitumisen seuranta, ja sitä kautta mainonnan optimointi kohti ostoa suoraviivaista. Jatkuva, tiivis yhteistyö sekä Natura Vivan oma laadukas digitaalisten kanavien hallinta ja sisällöntuotanto ovat mahdollistaneet erinomaisen strategisen suunnittelun sekä toiminnan kehittämisen vuosien varrella.

Siirry takaisin sivun alkuun