Jouni Kärkkäinen

Olen FlowHousen toimitusjohtaja ja yhtiön yksi pääosakas. Vastaan yhtiön strategiasta ja päivittäisen liiketoiminnan operatiivisesta johtamisesta. Pyrin luomaan tiimilleni parhaat mahdolliset puitteet heidän ammattitaitonsa kehittymiseen ja toimintaan asiakkaillemme tuotettavien ratkaisujen laadinnan parissa.

Matkailutoimiala on ollut minulle läheinen toimiala jo yli kahdenkymmenen vuoden ajalta. Ala tarjoaa ja luo elämyksiä, kokemuksia, kohtaamisia sekä mahdollisuuksia itsensä kehittämiseen. Koen voivani osaltani auttaa nykyisessä asemassani koko Suomen matkailuelinkeinoa kehittymään ja menestymään.

Toimin myös aktiivisesti palveluidemme tuotannon parissa erityisesti matkakohteiden ja matkailuyritysten strategioiden, markkinoinnin sekä myynnin kehittämisen tehtävissä. Toteutan käytännössä mm. matkailun liiketoimintastrategioiden laadintaa, markkinoinnin ja myynnin toimintamallien määrittelyä sekä tuotekehitykseen liittyviä asiantuntijatöitä. Näiden tehtävien toteuttamisessa hyödynnän kokemustani alalta, kykyäni kuunnella ja toimia vuorovaikutuksessa sekä luovaa ratkaisukeskeisyyttäni.

Rauhallisuus kuvastaa luonnettani parhaiten. Viihdyn kuntosalilla ja nautin puutarhanhoidosta. Kiinnostukseni analogisten vinyylilevyjen keräilyyn ja kuunteluun luo vastapainoa digimaailmaan.

Jouni Kärkkäinen

Toimitusjohtaja, partner

Jounin blogikirjoituksia

Digitaalisen asiakaspolun kehitystyöt – yhdessä strategiasta toteutukseen

Kevään ja kesän aikana olemmekin saaneet olla mukana digitalisoimassa tähän hetkeen ja tulevaan niin kotimaisten kuin kansainvälisten matkailijoiden polkua aina haaveiluvaiheesta ostoon ja matkan jälkeiseen aikaan asti. Digitaalisen matkailuliiketoiminnan käytännön kehitysprojekteissa on aina monta osa-aluetta.

Lue artikkeli

Matkailun investoinnit ja rahoituskampanjan markkinointi

Suomen matkailu on juuri nyt positiivisessa kierteessä. Saamme lukea tilastoja kasvavista matkailijamääristä eri markkina-alueilta, postauksia ja artikkeleita positiivisesti oudon ja erikoisen Suomi-kuvan leviämisestä eri viestintäkanavissa ympäri maailmaa tai nostoja maamme matkailukohteiden tarjonnasta moninaisissa trending-listauksissa.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun