Noora Kokko

Vastaan meidän asiakkaidemme digitaalisten palveluiden tuotteistamisesta sekä ostettavuuden kehittämisestä. Toteutan valmennuksia niin yrityksille kuin matkailun kehittämishankkeille. Vastaan tämän lisäksi myös matkailun myyntialustan Bookingpointin kehittämisestä, asiakkuuksista sekä tiimin operatiivisesta johtamisesta.
Olen intohimoinen matkailun kehittäjä ja koen, että FlowHousella pääsen käyttämään monipuolisesti kaikkea oppimaani hyödyksi. Erilaiset asiakkaat opettavat myös minulle päivittäin uutta. Minusta tuntuu, että kaikki aikaisemmat työni ovat tuoneet minua askel askeleelta kohti tätä työtä, nyt olen löytänyt oikean paikkani!

Olen täällä, koska arvoni ja tiimin toimintapa on juuri sellaista jota nykyaikaiselta työpaikalta odotan. Autan asiakkaitamme konkreettisesti ja käytännön läheisesti heitän palveluiden tuotteistamisessa. Autan ja sparraan heitä myös siinä vaiheessa kun on aika laittaa palvelut myyntiin erilaisiin digitaalisiin myyntikanaviin. Bookingpointin osalta johdan alustan kehittämistä ja näin ollen pääsen myös auttamaan jatkuvasti kotimaisia matkailuyrittäjiä kehittymään ja ottamaan askeleita eteenpäin.

Nautin monipuolisesti luonnossa liikkumisesta ja rakastan saunomista. Innostun asioihin usein täydellä sydämelläni ja olen luonteeltani herkkä. Yritän löytää asioista aina hyvät puolet!

Noora Kokko

Ostopolku, tuotteistus

FlowHousen uusi toimitusjohtaja on Sanna Tarssanen

FlowHousen uutena toimitusjohtajana on aloittanut YTM Sanna Tarssanen. Sanna vie Floukkarit uudelle strategiakaudelle.

Lue artikkeli

Talvikuva Sveitsin vuorilta

Matkailuyrityksen digimyynti kuntoon

Laitetaan digimyynti alkuun! Tämä blogi avaa digitaalisen myynnin prosessia kokonaisuudessaan. Tekstissä keskitytään erityisesti digimyynnin jakelukanavasuunnitelman kehittämiseen ja sen sisältämiin kokonaisuuksiin.

Lue artikkeli

Matkailuyrityksen tuotekorttien päivittäminen

Milloin viimeksi katsoit oman yrityksesi tuotteita asiakkaan näkökulmasta? Tai milloin päivitit tuotekuvauksia ja kuvia? Entä tekstisisältöä verkkosivustollasi? Jos et muista, tämä blogi on hyvää luettavaa juuri sinulle.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun