Referenssit

Yritysryhmälle ymmärrystä markkinoinnista

Juvan kunnan ja paikallisten matkailuyritysten yritysryhmähankkeen kautta saimme olla mukana kehittämässä alueen matkailumarkkinoinnin osaamista valmennuskokonaisuudella.

Juvalainen maisema

Tavoitteet

Yksi Juvan yritysryhmähankkeen tavoitteista oli kasvattaa alueen matkailuyritysten osaamista digitaalisen matkailumarkkinoinnin osalta. Juvan tarpeisiin luotiin usean päivän valmennuskokonaisuus, jolla pyrittiin tuomaan lisätietoa markkinoinnista, sisällöntuotannosta, verkkonäkyvyyden tärkeydestä ja mainostyökalujen teknisestä käytöstä. Valmennuspäivistä tehtiin tallenteet, jotta yritykset pystyivät palaamaan valmennuspäivien teemoihin.

Mitä tehtiin

Valmennuspäivät sisälsivät mm. seuraavia teemoja:

  • Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
  • Suosittelumarkkinointi
  • Sisällöntuotannon periaatteet, työkalut ja suunnittelu
  • Facebook ja Instagram kanavien toiminnallisuudet yrityksen tukena
  • Facebook ja Instagram mainonnan mahdollisuudet ja mainostyökalu käytännössä
  • Google yrityksen tukena (työkalut, Google Business Profile, Google Analytics)
  • Google Ads mainonnan perusteet
  • Google Ads mainostyökalu ja mainonnan toteuttaminen käytännössä

20

koulutustallennetta

6

päivää yhteistä aikaa

15

osallistujaa

Yksi parhaista ja käytännönläheisimmistä valmennuksista missä olen ollut. Kiitos!

Mika Kärki, Juvan kunnan kehittämispäällikkö

Tulokset

Valmennuspäivien aikana saimme käsiteltyä kattavasti useita eri teemoja digitaalisen markkinoinnin ympäriltä. Osallistujat saivat kattavasti perustietoa sekä konkreettisia käytännön vinkkejä ja suosituksia, joten valmennukset tarjosivat erinomaiset lähtökohdat yrityksen omien markkinointitoimenpiteiden kehittämiseen. Valmennuksissa saatiin herätettyä hyvää yhteistä keskustelua, jossa jokaisella oli mahdollista oppia toisiltaan. Keskustelujen aikana pystyttiin pureutumaan myös juuri tämän kokonaisuuden osallistujia eniten mietityttäviin aiheisiin tarkemmin.

Siirry takaisin sivun alkuun