Eveliina Saarimaa

FlowHousella toimin digitaalisen matkailumarkkinoinnin asiantuntijana, valmentajana, kohdemarkkinatutkijana (GWI) ja erityisesti toimiston hyväntuulenlähettiläänä. Olen mukana myös monissa matkailun asiantuntijatöissä, joten työpäivääni mahtuu tehtäviä laidasta laitaan. Minulta voit siis saada apua minulta melkein mihin vain – oli kyse sitten käytännön toteutuksista tai hyväntuulisista neuvoista.

Uskon vahvasti asiakaslähtöiseen ajattelutapaan ja tiedolla johdettuun matkailumarkkinointiin, sillä markkinointi ilman dataa on kuin ajaisi autoa silmät kiinni. Matkailuliiketoiminnan tutkinnon kautta ymmärrän hyvin matkailutoimijoiden käytännön haasteita, ja markkinointiviestinnän koulutus tukee yritysten viestinnän ja markkinoinnin kehittämisessä. Global Web Index -työkalulla kohdemarkkinatutkimuksia tehdessäni myös ymmärrykseni matkailijoista kasvaa päivä päivältä!

Työssäni nautin siitä, että saan tehdä koko asiakaspolun kattavia töitä matkailualan digitaalisuuden parissa, sillä viihdyn täällä kuin kala vedessä. Asiakaskohtaamiset ja erilaiset tarinat tuovat työpäiviini sitä jotain. Haluan myös jatkossa olla aidosti ja käytännönläheisesti auttamassa matkailuyrittäjiä ja -alueita kehittymään digitaalisessa maailmassa.

Kun tietokoneet päivän päätteeksi suljetaan, saattaa minut löytää paikallisesta uimahallista polskimasta, kaupan jätskihyllyltä tai kotisohvalta virkkuutyön ääreltä.

Eveliina Saarimaa

Markkinointi, kohdemarkkinat

Eveliinan blogikirjoituksia

Läsnäolo matkailijan digitaalisella polulla – mistä aloitan?

Kuten jo monessa yhteydessä olemme maininneet, matkan suunnittelu aloitetaan tänä päivänä verkossa. Digitaalinen matkailu on tätä päivää ja digitaalinen matkailumarkkinointi on suuremmassa roolissa. Matkamessuilla vuonna 2018 verkostoituessamme ja asiakastapaamisissa aikojen saatossa olemme havainneet, että joskus on hyvä ottaa askel aivan alkutaipaleelle kun puhe on digitaalisuudesta ja digitalisaatiosta.

Lue artikkeli

Siirry takaisin sivun alkuun