Jyväskylän kaupunginteatteri

Yhteistyön kokonaistuloksia 2015-2018

Jyväskylän kaupunginteatterilla on pitkät perinteet laadukkaiden ja monipuolisten teatteriesitysten tarjoajana, joissa vuosittain vierailee jopa 60 000 katsojaa. Olemme toimineet Jyväskylän kaupunginteatterin markkinointikumppanina jo vuodesta 2015 lähtien. Yhdessä Jyväskylän kaupunginteatterin kanssa olemme toteuttaneet vuosittain useita suurempia ja pienempiä markkinointikampanjoita, joissa olemme saavuttaneet hyviä tuloksia. Mainontaa on toteutettu suurimmaksi osaksi Facebookissa mutta myös Google Adsissä ja Instagramissa.

Yli 3 milj.

mainosten näyttökertaa

Lähes 50 000

klikkausta

Yli 3%

klikkausprosentti

Tuhansittain

reaktioita

Mitä opimme

Pidempiaikaisempi yhteistyö ja työskentely tehostaa markkinoinnin vaikutusta ja asiakkaiden kanssa on helpompi löytää yhteinen sisällöntuotannon kieli. Vuosien varrella tapahtunutta kasvua ja kehityksen muutosta on mahdollista seurata pidemmältä ajalta, kun analytiikkaa ja dataa pystytään vertaamaan aikaisempina vuosina toteutettuihin kampanjoihin. Kampanjoista tunnistetaan kohderyhmälle erityisen hyvin toimineet elementit ja hyödynnetään niitä seuraavissa kampanjoinneissa, ja ne asiat, jotka ei kohderyhmälle niin hyvin toimineet, osataan muokata tai poistaa. Luovuuden näkökulmasta sisältö pystytään pitämään monipuolisena ja kohderyhmää kiinnostavana.

Kuulostaako kiinnostavalta kokonaisuudelta?

Salla Laajavaara

Digitaalisen markkinoinnin kampanjapäällikkö
Tilaa digimarkkinoinnin uusimmat ideat sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä