Houseboat

Yksittäisen kampanjan tuloksia

Kansainvälinen markkinointikampanja Facebookissa, kohdennettuna saksankieliseen Keski-Eurooppaan. Pitkäjänteisesti toteutettu markkinointi ja sisällöntuotanto toimii tehokkaasti kansainvälisillä markkinoilla, kun kohderyhmä on rajattu tarkasti.

Houseboat-asuntoveneet tarjoavat mahdollisuuksia laadukkaaseen majoittumiseen ja ainutlaatuiseen lomailuun asuntoveneissä Jyväskylässä. Olemme toimineet Houseboatin markkinointikumppanina useamman vuoden ajan toteuttaen muun muassa kampanjoiden strategista suunnittelua sekä näkyvyyden ja tunnettuuden vahvistamista niin kotimaan kuin ulkomaan markkinoilla. Olemme yhdessä toteuttaneet useita Facebook-kampanjoita sekä avustaneet sisällöntuotannossa.

Yhtenä esimerkkinä kansainvälisestä kampanjointityöstä on alla esitetty Facebook-markkinointikampanja, joka kohdennettiin saksankieliseen Keski-Eurooppaan eli tarkemmin Saksan ja Sveitsin alueelle.

Kampanjan tavoitteet

Tavoitteena lisätä tietoisuutta ja tunnettuutta Houseboatista ja Keski-Suomesta saksankieliselle Keski-Euroopalle (Saksa, Sveitsi).

Tuloksia

46258

mainosten näyttömäärät

1867

klikkaukset

4,04%

CTR %

0,27 €

CPC

Mitä opimme

Pitkäjänteisesti ja jatkuvasti toteutettu markkinointi ja sisällöntuotanto toimii tehokkaasti kansainvälisillä markkinoilla, kun kohderyhmä on rajattu tarkasti, kohderyhmää on saatu sitoutettua yrityksen sisältöön ympärivuotisesti ja tietoisuutta on pystytty lisäämään aikaisemmassa markkinoinnissa. Etenkin kansainvälistä markkinointia toteutettaessa mainonta vaatii kärsivällisyyttä ja kohderyhmän tuntemista toimiakseen tehokkaasti. Kampanjointi on hyvä aloittaa ajoissa, jotta kansainvälisillä matkailijoilla on mahdollisuus suunnitella matkaansa pidempään.

Kiinnostuitko?

Lue lisää palveluistamme!

Lataa tulokset infograafina
Tilaa digimarkkinoinnin uusimmat ideat sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä