Digistrategian laadinta

Digistrategian laadinta

Laadimme digitaalisen markkinoinnin toteuttamisen tueksi konkreettisen digistrategian. Strategiset toimenpiteet koostuvat seuraavista asioista;

  • Lähtötilannekartoitus (tai digikanavien analyysivaihe)
  • Digimarkkinoinnin tavoitteiden asettaminen
  • Tavoitteiden mittaaminen/mittareiden asettaminen
  • Digimarkkinoinnin kohderyhmien ja kohdemarkkinoiden määrittäminen
  • Kanavavalinnat
  • Toimenpidesuunnitelman laadinta
  • Sisällöntuotanto markkinoinnin eri vaiheissa

Digistrategian laadinnan lopputuloksena syntyy konkreettinen toimenpidesuunnitelma, jonka avulla voit edetä digitaalisen markkinoinnin käytännön toimenpiteissä. FlowHouse voi myös toimia matkailuyrityksesi digistrategian toteuttajakumppanina, jolloin toteutamme digitaalisen markkinoinnin strategian ja käytännön markkinoinnin toimenpiteet tehokkaasti eri kanaviin. Lue lisää digitaalisen matkailumarkkinoinnin palveluistamme.

Tilaa digimarkkinoinnin uusimmat ideat sähköpostiisi!
Lue aiemmat uutiskirjeemme

Seuraa meitä Somessa

Ota yhteyttä